3 maal scheepsrecht.

22 oktober 2015 - Bangkok, Thailand

Voor de derde keer tijdens deze reis ben ik vandaag weer aangekomen in Bangkok! Waar de reis begon met mijn lieve zussie, waar ik drie weken later afscheid van onze trip samen heb genomen en waar mijn reis alleen écht begon. Waar ik op eigen houtje de weg heb leren kennen en waar ik zoveel meer lieve reisvriendjes heb mogen uitzwaaien en waar ik ook een deel van mijn Cambodja crew ga zien. Bangkok staat een soort van centraal in deze trip en heb dan ook een gezonde haat/liefde relatie opgebouwd met deze overvolle stad en nee jongens.. Ik trap niet meer in jullie happy buddha day toch bedankt. Ga denk ik opzoek naar de vertrouwde tuktuk driver die zus en mij overal veilig naar toe bracht en weken later samen met Fleur hetzelfde. Even checken of de foto van zus en mij nog in zijn telefoon staat hihi!!

De afgelopen weken zijn echt helemaal snel voorbij gevlogen.. hoe vaak we tegen elkaar niet zeggen 'moet je nagaan een normaal mens heeft twee of drie weken vakantie' wat hebben we toch eigenlijk geluk gehad hè! Na Phuket zijn we gaan eiland hoppen naar Koh phangan en koh Tao, deze keer heel verstandig koh Samui overgeslagen. Gek om op plekken te zijn waar ik al geweest was, geldt vooral voor koh Phangan aangezien de eerste ronde op koh Tao niet echt een succes was maar geloof me.. heb deze keer mn bed minder gezien dan de vorige haha! 6 dagen feest, zelden zo lang op een plek geweest maar wat was het genieten!! De mannen nog lekker gedoken (vooral in de sunset bar) en met zn 3e strandjes afgereden. Oh en voor ik het vergeet.. ook een paar lesjes Muay thai meegedaan! Super vet om te doen, misschien in Nederland maar eens wat uitbreiden met het boksen :)

Na koh tao hebben we een korte stop in hua hin gemaakt en daarna op verzoek van de mannen naar Pattaya. Naja.. in het kader van 'moet je eens gezien hebben' wilde ik uiteindelijk toch wel een dagje of twee mee maar oh my god. Vergeet Phuket, Pattaya is echt het smerigste van alles. Meisjes op de bar die kan ik nog handelen, meisjes op de bar met nummertjes om hun arm, met sippe gezichten, naakt in een bad met douche midden in een kroeg en naakt vol zeep waar een vieze oude mannen gaan helpen met inzepen. Gatverdamme. Het ergste nog: meisjes van gemiddeld 14 jaar. 'of we even boven wilde zitten'.... stom idee! Niks voor mij dus ben een dagje eerder vertrokken, jut en juul vermaken zich nog wel een nachtje met zn twee haha!

De voorlopig laatste blog tenzij ik voor vertrek nog zoveel mee gemaakt heb wat blogwaardig is maar vertel het jullie dan liever in real life! 3 days untill departure.. tijd vliegt! Maar wat heb ik van alles genoten zeg, ga ik de komende dagen ook nog even extra doen!

Kus, Chris.

1. Tante Lilian:
    22 oktober 2015
    Wat heerlijk, om me je mee te leven.
    Maar wat zal ik gelukkig zijn om je weer (tegen je wil in) een heel dikke knuffel te geven (in het echt, wel te verstaan).
    Geniet nog veel.
    Kusjes...
  2. Mama Claudia:
    23 oktober 2015
    Nog drie nachtjes slapen , die voor jou kort maar voor Paps en mij nog lang duren. Je eigen bedje is fris opgemaakt. De poezen (vooral Sambal! ) ruikt je al en staat te popelen. De hondjes voelen ook al dat er wat op komst is en de paarden hinniken alsof het een lieve lust is. En last but not least - jouw ganse familie en home vriendjes en vriendinnetjes hebben moeite om zich te beheersen. Kortom...... Tot maandag. Spaar je stem maar een beetje, je zult woorden tekort komen. Love U